Aku rasa biarlah cerita tu dipendamkan....... Rasa bersalah pula libatkan kamu.... Huhuhu........ Minta maaf ye....... Hehehe.......

Tuesday, April 20, 2010

8 Comments:

~tukangmasak~ said...

cakap orang...
dia pon same~~

DarkArtz said...

hohoho, tak dapat dielakkan........
ada entri lain sebenarnya saya pos tadi, tapi entri tu macam mengundang perkara yang tak baik.......
tu yang saya tukar jadi gini ni........
huhuhu........

lunar wolf said...

.. ;)~

DarkArtz said...

cik haida yang faham sebab sempat baca.........
maaf tau haida......
huhuhu.......

Quzie Fathihah said...

apakah???ak xsempat baca entri 2...

Izzahsakinah said...

oh oke. tekan nak letak komen kat entri tu. sebab kat GR maseh boleh baca. heheh.

chanz said...

haa!! terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata....?

walopun aku tak paham motif ko, tapi pk2 kan lah..

DarkArtz said...

quzie: JANGAN BACA ENTRI TU!!!
huhuhu.......
meh baca Krimino ngan DNA meh.......
hahaha........

izzahsakinah: tidakkkkkkkkk.......
katakan itu dustaaaaa.......
huhuhu.........
btw, GR tu apa???
saya buta IT, huhuhu.........

hakim: bukan terlajak kata, terlajak entri sebenarnya........
huhuhu.........
tapi takde apa pun yang tak baik pasal cerita entri tu sebab itu pemikiran aku, cuma aku tak nak orang ngumpat je pasal entri tu.........
bila dah ngumpat, berdosa lak.......
huhuhu.......