Eleh, Aku Pun Dapat Coklat.......... Hahahaha........

Bismillah...........

Sebelum kamu terus membaca entri ini, mungkin kamu perlu tahu bahawa entri kali ini tak ada kaitan dengan entri budak ini. Jadi, jangan bandingkan entri aku dengan entri dia ye...... Hahahaha……...

**********

Waktu tu, aku tengah lapar. Dan kebetulan aku sedang bermain facebook dengan kawan-kawan aku. Beliau adalah salah seorang kawan baru yang baru aku kenal di Facebook. Aku agak suka berkomen dengannya di Facebook. Tu belum lagi kalau adik beliau menyibuk sama...... Paling aku sakit jiwa kalau tagteam beliau dengan adik beliau tu nak kenakan aku........

Beliau ni agak ganas orangnya. Kadang-kadang tu aku kalau nak cakap dengan beliau, kena tapis 7 kali dulu sebelum tekan butang Komen kat Facebook. Bahaya wooo, silap cakap, di paaaanggggg nya aku nanti. Kamu tahu makna Pangggggg??? Sila fikir sendiri.

Tapi, di sebalik keganasannya, dia seorang yang baik hati. Betul-betul baik hati, bagi komen yang membina semangat, dan yang sewaktu dengannya. Teruskan bacaan kamu kalau nak tahu kebaikan hatinya.

Masa tu (sambungan perenggan pertama tadi), aku tertarik bila dia bercakap adiknya mengenai coklat yang dibelinya di Langkawi. Hohoho, jadi, aku dengan muka tak malu, bergurau yang aku pun nak juga coklat tersebut. Biasalah tu, aku kan suka bergurau.

Tahu-tahu, beliau-yang-baik-hati telah bersetuju memberi sedikit coklat tersebut pada aku. Huhu, namun aku ingat dia bergurau, jadi aku teruskan juga gurauan aku dengan dia mengenai coklat tersebut.

Siapa tahu, beliau memang tak layak di gelar beliau-yang-baik-hati, tetapi lebih layak digelar beliau-yang-baik-hati-tahap-maksima kerana beliau betul-betul menghadiahkan coklat tersebut pada aku. Huhuhu, agak terharu aku dibuatnya.

Mari kita tengok coklat tersebut.


Lokasi: phootoshoot: Blok Nurani Lelaki, 240-->atas meja aku
coklat itu berposing dengan gelas USM aku.
(hahaha……. aku tak ada patung katak nak diposingkan seperti yang dibuat oleh Quzie)

Cuba ko tengok kalori dia berapa..
Lemak dia berapa..
Langsung tak termenung aku sebelum makan..
Wakakaka..
Sebab aku makan banyak mana pun tetap begini.
Hahahaha, biasalah, budak lelaki kan.
(okey, ayat-ayat ni aku tiru daripada Quzie dengan sedikit ayat telah aku edit)

Kata kawan aku, makanan yang paling sedap adalah makanan yang orang belanja. Ya, aku amat setuju dengan peribahasa kawan aku tu.

Terima kasih Nik Akak, atas coklat ni……..

p/s: dalam kita berkawan, kadang-kala kita tak sedar akan kebaikan kawan-kawan kita. Walaupun orang tu kita tak pernah berjumpa. Maka, aku mengajak kamu semua agar menjadi lebih baik terlebih dahulu sebelum orang lain baik dengan kita.

Wednesday, February 24, 2010

21 Comments:

hanisah said...

x aci dpt toblerone ngan ch0c bar yg besar! st0k choc kat blik aku dh abes... T_T

DarkArtz said...

hanisah: silah jeles ngan aku.........
hahahahaha..........
kau mintalah che jo belanja kau coklat........
minta yang mahal2.........
hehehee..........

cj'alhafiz said...

woa....dapat coklat best...
oooooo.....part yg kna jadi baik tu ak masih kena belajar lg. bukan sng nak jadi baik....haha!!

hanisah said...

dark artz,
xnk laa mintak2 pape ngan org.
kan ke lg bag0s klw dpt without kne mintak2 pn...
yela..klw kte mintak, tgk2 org tu bg sbb tpaksa ke..utk amek ati ke..
aku xnk laa mcm tu.

AnNe said...

nk jugaks!
nk jugak!~
nnti nk g rompak kat blik BiBi...
hehe...

Din diet said...

hebat!

Mohd LukMan said...

xaci kak amy xbg ak pun.. sob2..

MiR said...

aku setuju dgn nisah~
huhu
oit..xnak share jgk ke dgn ak?
=p

hanisah said...

yes! ade org stuju ngan aku.. ^^

Quzie Fathihah said...

wah..bestnye dapat coklat..hahaha..
saje nk suh ak jeles..huh..

aku yg nakal said...

dark : wah!terharu nyer baca entri kamo...sy bkn nyer baik pon...biase2 aje....huhuu

lukman : nex time yek sy bg kamo jgk..aritu xbeli byk pon...jgn cedey2 naa....

Mohd LukMan said...

kak amy xfollow sya pun.. huh

pooyuh said...

perghh..best gila dapat coklat..tu cewi la tuh...hahaha

chanz said...

Ha! Byk gula dalam tuu bek toksah makan! lol

DarkArtz said...

che jo: meh la datang bilik aku, aku kasi 1/4 ketul.........
hahahaha, tamaknya aku.........

hanisah: tu nak kata aku jahat le tu.........
huhuhu......

anne: memang, saya amat menyarankan awak rompak habis-habisan bilik dia tuh.........
huhuhu.........

din: biasa le tu.........
rezeki.......

DarkArtz said...

lukman: meh la datang bilik aku, aku kasi kau toblerone ni.........
separuh, opppp, 1 perempat........
sebab dia suh kasikau skit.........

amirah: susah aku nak share2 ngan orang nih.........
dalam bab makanan dan duit, aku le paling kedekut.........
har3........

quzie: itulah objektif utama aku........
nak suh kau dan mereka2 yang lain yang membaca entri ini jeles tahap maksima........
hahahaha..........

nik akak: hahahaha, biasalah tu, orang baik mana nak ngaku baik kan.........
tu yang tulis akak ganas tu, hehehe.........
btw, terima kasih amat2 sekali lagi atas coklat tu........

DarkArtz said...

pooyuh: cewi tu apa???
ceri ke??
hahahaha...........

hakim: xpeeee.......
aku bukan makan sekali semua....
aku makan seketul sebulan.........
hahahhaa..........
tahun depan baru habis coklat ni kot........

hanisah said...

geez. try ko bca balik ayat aku.

ade aku ckp ko jhT? isk.

Mohd LukMan said...

eh nak2.. nati pas CA aku dtg.. sibok mgu nih.. huhu

chanz said...

lembik nanti kang makan lambat2...hohohoo

aku yg nakal said...

lukman : follow la...kamu jer xprasan kot...huhu

dark : ok2 bgus...sila lah share ngn lukman.......cian die xdpt....nex time bg kamu berdua k...