Nak Lagi Ke.....



Bismillah.........

Alhamdulillah, tamat lagi satu kertas, Komunikasi dan Perkembangan Diri. Walaupun masa mulanya lewat sedikit, tapi masa keluarnya tepat selepas sejam berlalu.










Apapun..........










Aku rasalah..........










Aku dah tersenyum sampai ke telinga............










Kerana berlaku beberapa perkara yang tak aku sangka........










Betul-betul tak sangka........










Korang nak tahu apa dah jadi???










............










Sudahlah tu, mari kita teruskan membaca nota untuk kertas terakhir kita.










Aku dah lebih bersemangat 100 kali ganda dah ni..........










Kikikiki.........











p/s 1: Kredit pada tukangmasak sebab aku tiru gaya tulisan dia. Walaupun tak sehebat dia lagi.

p/s 2: kalau korang nak tau gak apa jadi, bacalah cerita Bakuman, dalam 10 episod yang terawal.

p/s lagi : Komik Detektif Conan 65 dah keluar. Mari kita enjoy sebentar. Kikikiki.........

Sunday, November 15, 2009

14 Comments:

hanisah said...

ey...

abeskan laa ayat tu..

aku geram t0l klw wat ayat x abes ni..

cam main2kan prasaaan aku je...

wakaka~

by da way...aku pn dh ade volume 65!

yay!!

ko dh bca yg latest chapter??

dh xde detective conan...ade detective haibara!

aku ske! yay! ^^

lea said...

aku rasa aku dpat agak sebab ape...

:D

hanisah said...

jap..

org yg azahiri ske amik communicati0n eh??

nursing eh?

juz a rand0m guessing..

lalalala~

DarkArtz said...

hahaha, teka la korang..........
aku tak nak cakap apa2..........
ngeeeee.........

1 kertas je lagi...........
lalala................

cj'alhafiz said...

haks! ni cara nak cari publisiti...saja wat ayat tak habes...kwa3x!

~tukangmasak~ said...

waaaaa
apakah itu????
xbaek ooo buat org ttnya2...
dah la sok da paper..
cmne nk stdy pasneh????

lea said...

aku setuju kata che joe..
nak cara publisiti
kan? kan?
wakakaka

cj'alhafiz said...

kan.....kan....kan...

DarkArtz said...

tukangmasak: jadi, wat pe lagi buka blog ni...........
gi study.......
hehehe..........

che jo ngan lia: aku tak paham, publisiti jenis apa yang korang maksudkan ni???
tak pernah lak aku publisitikan blog aku........
exco publisiti mpd ada le.......

cj'alhafiz said...

aku pun tak faham....slamat menduduki peperiksaan semua....ciao...

shalmadrep said...

Hahaha, bakuman best...
serius, gaya penulisan ko dah berbeza....

Engkau dah berteman?

DarkArtz said...

saja aku tukar gaya tulisan aku........
berteman???
aku tengah peksa masa tu arep........

chanz said...

citer bakuman? ep 10 terawal? part mashiro & azuki buat perjanjian nak kawin ke??? hahahaha...kantoi wei kantoii

DarkArtz said...

ke situ lak kau........
tapi ok gak kalau gitu........
hahaha............