Uhuhu, Karya Lama

Bismillah..........

Dalam aku mengemas barang-barang, daripada nota hinggalah kepada buku-buku, aku terjumpa beberapa karya aku yang lama dahulu. Tak berapa menarik pun sebenarnya. 

Memandangkan kakak aku dah nak sampai, aku cuma dapat muatnaik beberapa sahaja. 

Korang pernah baca Stories Of Sudin?? Satu komik yang pernah aku buat satu ketika dahulu dalam entri aku yang terawal? Sebenarnya, inilah permulaan ceritanya.

Stories Of Sudin 1

Huda pernah buat satu entri mengenai potret. Aku pula masa tu dah lama meninggalkan pensel 2B aku. Ini hasilnya semasa aku tengah penat baca nota untuk peperiksaan hari tu. 

Potret perempuan yang tidak bernama. cuma khayalan. Hahahaha.

Ini salah satu permintaan seorang rakan. Dimintanya aku melukis Ultraman untuk adik dia. Tapi aku tak sempat nak beri pada kawan aku. Maaf kawan. Kau tak minta, tapi aku memang menunggu malam tu.

Aiseh, kakak aku dah datang.

Friday, May 1, 2009

12 Comments:

chanz said...

haha sudin lagi. hantar r ke kreko!

mazlan98? byk tol nama ko!!!

lea said...

nanti ko lukis potret aku satu ek...
hehe

DarkArtz said...

chanz: aku tak layak lagi nak hantar........
bukan pro pun.......
hahaha......

lea: tak nak.......
dari lukis potret kau, baik aku lukis potret 'dia'........
kikikiki........

chanz said...

la..yg hntr kt show-off kreko tu bkan pro pun..

AnNe said...

Ultraman tu sangat comel...~
Haha...~

DarkArtz said...

chanz: tak nak le aku hantar kat situ.......
kena kutuk gila2 kang.....
cam dulu ada sorang dak bodoh sombong nama joe_itsuki.......
faizaldin pun nak dikutuknya........

anne: hahaha.......
itupun refer kepada internet tu......
awak amik le pastu edit.......
hahaha.........

lea said...

iskh3...x abes2d dengan 'dia'
hahahahahaha

AnNe said...

ala...
ape klas yg softcopy...
bagi la hardcopy...
XD
hehe...
saje demand lebey2...=P

DarkArtz said...

lea: kalau melibatkan 'dia' memang takkan habis, kikikiki........

anne: nak hardcopy, print le......
hehehe.......
yang hardcopy ni pun kalau nak boleh je, tapi kena tanya tuan yang tempah dululah.....
walaupun dia tak amik......

diarisenja said...

Apsal tak bagitahu aku dah letak potret tu. Aku iya-iya tunggu.

Nice.
Nicer kalau kau kata itu aku walaupun tipu. Hahahaha!

So selamat melukis lagi!
Laki mesti lukis gambar perempuan dan perempuan mesti lukis gambar laki. Hoho.

DarkArtz said...

huda: itu memang kau pun......
ok, aku tipu, hahaha.......
apapun, kau masih bagaikan seorang sifu bagi aku dalam potret, masih tak boleh kalahkan kau lagi.......
huhuhu.......

diarisenja said...

Hai, memerli aku nampak.
Hahahhaa.
Takpe, aku anggap itu pujian. hee~