Ada Hadiah Sedikit.......


Bismillah........

Aku lihat kita sudah pun memasuki bulan Mac. Dan kalau aku tak silap, ramai kawan aku yang lahir pada bulan Mac, tapi aku lupa siapa mereka.

Antara mereka yang lahir pada bulan Mac ialah Alvieno, Sree, Che Joe, Rahim, Huda, Faeiza, Azlina dan Ijon. Malah kalau aku tak silap, Shahir atau Faisal, kawan setutor matrik aku, lahir pada bulan Mac juga. Banyak lagi sebenarnya, terutamanya yang di matrik, tapi aku dah lupa.

Apapun, sempena hari jadi Che Joe ni, aku nak ucap sekaligus pada korang semua yang lahir pada bulan Mac.

SELAMAT HARI LAHIR...

Moga beroleh kejayaan dalam setiap perkara yang dilakukan.


p/s: terkenang aku pada arwah yang lahir dalam bulan Mac juga. Al-fatihah.... 

Monday, March 9, 2009

6 Comments:

CJ-alhafiz said...

terharu betul aku..sob..sob...
kau pun dah tak lama lagi dah nak masuk 21 azahiri, nikmatilah 5 hari berbaki umur 20 tahun kau tu.... ahaha!!!

hadiah aku mana???

DarkArtz said...

mestiii.........
aku mesti menghabiskan bait-bait lima hari ni sebaik mungkin.........
lepas tu, baru boleh join korang yang dah tua.........
hahaha........

tu lukisan softcopy tu.........
kira hadiah untuk kau tu..........

lea said...

5 hari lagi???
means burfday ko 15.03 ker???

DarkArtz said...

hahaha.........
itu satu teka teki untuk kau jawab........

diarisenja said...

Enkau maksudkan Huda dalam entry kau itu, akukah?
Jika iya.. terima kasih! =)

Terharu seyh

DarkArtz said...

hahaha, rasanya tiada lagi huda lain yang aku kenal di ppsk........
betullah, itu kau........
huhuhu........