Naruto Pun Akan Rasa Sakit Kalau Main Badminton 4 Jam......

Bismillah........

Ada banyak cerita menarik yang aku ingin coretkan pada kali ini. Semalam hari Jumaat, penghulu segala hari. Dan aku lalui hari semalam dengan bezanya berbanding hari-hari yang lain. Pelbagai perkara yang menarik berlaku semalam.

Aku ada tujuh belas cerita yang ingin aku coretkan mengenai semalam. Mari aku taipkan cerita pertama.

Setelah bertahun-tahun aku tak bermain badminton, seperti yang aku beritahu dalam entri terdahulu, akhirnya semalam aku mengambil keputusan untuk memegang raket dan memukul bulu tangkis, dalam erti kata senang, bermain badminton. Itu pun setelah dipujuk rayu, dipaksa, diugut dan diseksa oleh seorang kawan baik aku.

Dalam tempoh 24 jam semalam, 4 jam lebih aku habiskan masa bermain badminton sahaja. Luka-luka jari halus aku sebab pegang raket RM 5 kepunyaan adik aku, yang aku curi sebentar. Kemudian badan pun rasa lain macam, hinggalah sekarang….

Erghhhh…..

Masih sakit…..

Aku dah tak mampu nak meneruskan entri ini. Nantilah aku sambung. Badan aku amat sakit ni.

Nampaknya aku kena berehat seminggu......

Nak tidur......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

HAH, GEDIK LAHHHHHH!!!!

Lee Chong Wei, Lin Dan semua main badminton 23 jam sehari, okey saja. Tak sakit-sakit pun. Kau baru 4 jam main, dah merana. Apa cerita?

Tu lah kau, tidur tak ingat dunia, jogging pun dah tinggal lama, habis semua antibodi dan stamina hilang begitu saja.

Sakittttt………

p/s: 4 perenggan di bawah ini adalah monolog aku...... tolong jangan baca...... kalau dah baca, buat tak tau saja....... uhhhh, sakittttt........

Saturday, June 26, 2010

5 Comments:

hanisah said...

oit...
macho sket ar...
jgn mengeluh2..haha..

chanz said...

tu arr!! aku ajak maen badminton kt usm taknak!!!

pooyuh said...

ntahnya dia nie..bawu 4 jam...ang try tnya fasih nun...dia men ngn coursemate dia waktu study week ari2..drpd pg smpi tgh hari..pastu balik jap...rehat la lam 3,4 jam pastu sambung balik smpila maghrib..hari2 plak tu..haa..dia x mengeluh cam ang pun...hahahaha

lea said...

rilek r..
ko kan stamina tinggi..
hahaha:p

~tukangmasak~ said...

ncik!!
tak cukup rehat ag ke..
bila nak update puan belog??
or badan still sakit2??
ohoh~