Aku Pergi Kenduri Kahwin Tadi

Bismillah........


Minggu lepas, aku pergi ke kenduri kahwin abang Wali.....

Semalam aku pergi kenduri kahwin abang Ran.....

Kawan-kawan pun dah ada juga yang dah kahwin, ramainya yang dah kahwin adalah pelajar medik. Pelajar Sains Kesihatan pun ada yang dah kahwin. Rakan seforensik aku pun ada dua orang yang dah kahwin.

Malah ada juga yang dah merancang nak kahwin pada masa akan datang. Quzie nak kahwin bulan Disember ni. Lukman pun kata nak kahwin sebaik selepas habis tahun empat nanti. Huda pun dengar cerita dah dipinang doktor. Aishah dan Haida pun dengar gosipnya akan

Tiba-tiba, aku terfikir satu soalan. Soalan jiwa raga. Tak tahu aku nak menjawabnya.
























KAMU SEMUA PULA, BILA NAK KAHWIN???


Umur kamu semua dah nak tua dah, tapi tak kahwin-kahwin lagi

Aku cadangkan kamu semua kahwin sebelum cuti semester ni bermula.
Hahahaha, nanti nak kahwin, jemputlah aku ya.....
Aku suka makan nasi minyak ngan ayam goreng rempah atau masak merah.

Huhuhu........


p/s: nama-nama di atas adalah mereka yang update blog malam ni. Sekadar penyeri entri. Hehehe...... Nak tau betul atau tidak, tanyalah depa sendiri........

Sunday, June 20, 2010

10 Comments:

lunar wolf said...

..oh0hoh0iiii~~...pandai ye hg mgosipkan keadaan ye~..

..aku juga ma0 kawen!!!..buat ms skarang, ptemuaan itu ada, cuma jodoh blum kunjung tiba~..ahahaha

ahahah..ada someone penah bkata, tak kawen pun tak pa..asal bahagia..apa guna kawen kalau merana~..[tp major kisah pkahwinan bahagia kann!!!~..ahahah..apa nie crita kawen2 tgh2 mlm nie~..tido]..maaf ye, terbuat karangan~

hanisah said...

aku xnak kawen! =D

~tukangmasak~ said...

esok~
jemput la datang...
bawak hadiah besar2 eh...
ngeeeeeeee~

Din_Iz said...

lol.ko bila lak nak kahwin? hehe.
nanti kahwin jangan lupa jemput kami.

INFINITY said...

Alaaa. Malulah kau bagitahu aku dah nak kahwin. AKu baru nak buat suprise.






p/s: Kau ni memang nak kena penyekehlah kan! Hahhahaha.

DarkArtz said...

haida, hahahaha, tengok, baru kau baca entri aku, dah buat karangan nak kawen.......
ni mesti luahan hati dalaman ni.......
ngehehehe.......

nisah, aik???
kau xmo kawen ngan che jo ke????
sian la dia......
huhuhu.........

tukangmasak, wow~
serius ke kawen esok????
bukan esok awak tak cuti tapi ada LI ke???
ngahahahhahahaa.........

DarkArtz said...

din, aku bila dah sampai seru nanti, kawen la aku........
huhuhu........
tak pun tunggu aku kaya skit.......
hehehe.......

huda, ngahahahahahahahahahhahahahahahahhhahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhaha........

Quzie Fathihah said...

alamak...apsl ko bocorkn rahsia aku???x suprise la wei...

hahaha...

pooyuh said...

kak quzie???biaq btoi...jgn lupa jmput kami.....

DarkArtz said...

quzie: bende baik mestilah kasitau semorang.......
baru best........
hohohoh........

pooyuh: betuiiii, pooyuh.......
ang tak caya ke????
har3........