Ungkit Semula Kata-kata Mereka Agar Dapat Jadi Pedoman......

Bismillah.........


Aku suka ingat kata-kata orang, walaupun tak mampu nak ingat semua, tapi aku suka ingat sesuatu kata yang melambangkan individu tersebut, walaupun sepatah.........

Kata-kata mereka semuanya berbentuk nasihat, namun tak pernah aku ikuti.

Kata Sudin, "Kau jangan buat kerja gila!"

Kata Syed, "Akan ada orang kutuk kau bila kau buat sesuatu jadi, jangan pedulikan diorang. Yang penting benda tu baik."

Kata Admin, "Sukati ang le...."

Kata Naim, "Aku pun tak tahulah. Cuba kau tanya........"

Kata Faisal, "Hahaha, padan muka ang....."

Kata Fikri, "Luaskan lagi pemikiran kau."

Kata Ehsan, "Anta lah mastermind yang best dalam program. Tapi ana masih tak tau dalam kehidupan anta."

********

Bila difikirkan semula, bermacam akibat berlaku kalau kita tak ikut nasihat kan???

Selalu, aku memang suka buat kerja gila, mungkin pemikiran aku tak cukup luas lagi........

...........

Apapun, aku minta maaf kepada kamu atau mereka yang terlibat sama dalam akibat aku yang gila ni........

Dan........

Kata aku kepada kamu semua........

"Buatlah apa yang korang rasa betul....."

Semoga pemikiran kita lepas ni akan jadi lebih luas dan matang.......

Saturday, January 9, 2010

1 Comment:

miss keroppi said...

berikan satu contoh kerja gila??heheXD betol2 xfaham n3 ni...hehe