Alhamdulillah........

Bismillah..........

Tak tahu nak kata apa, namun, agak bersyukur dengan keputusan baru keluar ni, walaupun tak setinggi mana atau sedekan mana.

Bagi insan yang banyak buat dosa macam aku ni, aku betul-betul nak mengalir air mata bila dapat keputusan sehebat ni. Rasa macam tak setimpal.

Terima kasih Allah.........


Terima kasih juga kepada kamu semua yang banyak menolong aku sepanjang semester lepas. 

Moga kamu juga mendapat ganjaran daripada Allah.

Monday, December 21, 2009

9 Comments:

chanz said...

yeah. grateful is everything.

kErOpPi said...

btol2...aku pon bersyukur dengan apa yg aku dapat atas hasil usaha aku selama ini...haha **ayat yang poyo..

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

tahniah awk! :)

hanisah said...

c0ngratz2.

DarkArtz said...

aku kena usaha lebih lagi.......
korang semua masih berada di hadapan aku..........
huhuhuhu.........

~tukangmasak~ said...

tahniahla untuk kamu...jumm fight 4 dis sem plak..hehe^^

DarkArtz said...

tak tinggi mana pun........
korang lagi tinggi........
mesti, selagi tak abis U ni, memang kena fight!!!!

lunar wolf said...

..tahniah tuk result hg~.. hepi new year..

DarkArtz said...

tak segempak mana pun........
rsult ang lagi tinggi rasanya.......