Aku Tak Suka Kelas Perundangan

Bismillah…….

Pesan Lat,

“Kita harus melukis dengan lebih baik dari hari ini dan terus-terusan melukis. Jangan sesekali berhenti.”

Hmmm…….


Potret ini dilukis pada kelas perundangan oleh DSP Mah. Nampak sangat betapa betulnya pesanan Lat. Dah lama aku tak melukis potret. Dan ternyata skil melukis potret aku dah tumpul. Walaupun potret-potret yang aku lukis sebelum ni memang tak serupa yang benar pun. Huhuhu………

Kepada Puan Mah, saya minta maaf. Sejak dari SPM dulu sampai sekarang saya susah nak faham bab perundangan. Dan juga bab politik. Itu yang saya melukis dalam kelas. Sebab nak tahan mengantuk. Huhuhu……. Selamat Hari Raya Puan Mah.

Orang lain dok khusyuk dalam kelas, aku pun khusyuk juga. Khusyuk melukis.

Apa nak jadilah aku ni........



p/s: Sahabat…….. Semoga kau tabah menghadapinya. Kawan-kawan, mari kita hadiahkan AL-FATIHAH kepada ayahnya.....

Thursday, September 23, 2010

8 Comments:

lea said...

hahaha...aku pun dh tersengguk-sengguk kelas puan mah.
nasib die x sebut nama aku..

btw kan ade makna kah lukisan potret ko ni..
gadis tu cm kenal je..teeet!

Quzie Fathihah said...

eh, cam kenal je pompuan yg ko lukis tu...kat mne ek ak pnh jmpa dia???hurmmm

chanz said...

darkartz dengan....?? jengjeng.

Al-Fatihah jua..Takziah.

DarkArtz said...

tu rekaan je la.....
xde kaitan yang hidup atau mati......
kalau serupa, aku pon nak tau sapa......
hahahahaha......

p/s: chanz, laki tu cam aku eh bila tak pakai spek?? hahahaha..........

Cik Gojez said...

blaja jela, nak wat cmna
kang x grad lak

DarkArtz said...

malassssss..........
huhuhuu..........

GHAZ said...

blaja jgn x blaja..
pegi klasss jgn malasss...
nnti ngan daun palassss ak libasss...

hehehehehe..

Ct SoLeHa said...

lawa potret..

follow sini gak :)