Kamu Semua Puasa Kan??? Bagus.........

Bismillah........

Alhamdulillah. Kita masih lagi diberi kesempatan untuk menyambut Ramadhan pada tahun ini. Masuk hari ini, rupa-rupanya dah 5 Ramadhan dah, cepat betul masa berlalu, seolah-olah seperti baru semalam sahaja Ramadhan pertama di mana aku tertinggal sahur. Okey, abaikan bab tertinggal sahur.

Aku ingin bertanya kepada kamu semua di sini. Puasakah kamu semua pada hari ini???

Tak puasa???

Terkantoi puasa???

Tak apa, aku percaya kamu semua masih berpuasa lagi sehingga entri ini ditulis. Aku percayakan kamu semua.

Oleh kerana kamu semua berpuasa pada hari ini, aku nak ajak kamu semua cuci mata sikit sementara menunggu azan Maghrib berkumandang. Sila scroll ke bawah.
Ini namanya air suam. Bagus untuk kita amalkan meminum air suam atau air kosong di bulan puasa ini.

Ini namanya samosa. Mak aku suka buat samosa. Sedap wooo samosa yang mak aku buat.

Ini namanya kuih akok. Kuih akok pun sedap juga.

Ini namanya burger......


Ini aiskrim.......

Strawberi.......

Kek....

Gulp......

Urghhhh.....

.......
....
.







Urghhhh, sesungguhnya di bulan puasa ini, memang banyak dugaan. Aku setuju. Huhuhuhu......... Akhir kata dari aku kepada kamu semua.

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN
semoga kita beroleh kemenangan pada Ramadhan kali ini.......






AMARAN:
sesiapa yang baru belajar berpuasa separuh hari, atau dah jenis tak tahan tengok makanan, jangan baca entri aku kali ini. Mungkin aku terlupa nak letak amaran ini pada awal entri, tapi aku tak sengaja. Kikikiki.........

Sunday, August 15, 2010

11 Comments:

cj'alhafiz said...

lolz.......semuanya sedap. baik punya entri...

hanisah said...

nk kek donat! :D

Ibnu Mutalib said...

owh... ada ke patut??

Din_Iz said...

mengalir air liur aku..nampak sedap je semua.hahaha

eh ko buka puasa kat mana skarang? xde nampak kat murni pun..hehehe

chanz said...

cisssssssssssss...dah la aku dahaga gila ni. tak guna ko

syabab said...

ko mmg la......

za said...

pkcik...kejam sgguh entry mu...haha

tkah said...

ltk gmbr tue smue mau blanje ke ap????

hydrogenbond said...

sungguh x patut entry ini....

hydrogenbond said...

sungguh mencabar entry ini....

DarkArtz said...

hhaahhahahaha..........
antara kamu semua yang mengomen ni, ada yang 'ter'buka puasa tak lepas baca entri ni???
xde kan???
hahahahhaa........