Bolehlah Tahan......

Bismillah........

Sekarang baru pukul 8.48 pagi. Masih ada 10 jam 24 minit lagi nak tunggu berbuka puasa. Jadi, untuk kita mengisi masa lapang sebelum berbuka ni, bolehlah kamu semua baca entri ringkas aku.

Hari ni pun aku nak buat entri pasal makanan. Tapi tak adalah banyak gambar macam entri minggu lepas tu. Antara tujuan entri ni ditulis pun sebab nak beri entri yang lepas tu anjak ke bawah sedikit. Sebab setiap kali aku buka blog aku, aku pula jadi terliur tengok gambar-gambar makanan tu.

Kelmarin, budak ni mengaku boleh memasak nasi goreng, walaupun aku pada mulanya kurang percaya yang dia boleh memasak. Susah aku nak percaya. Saja aku pandang rendah pada dia. Kikikiki....... Jadi, dia pun tawarkan perkhidmatan memasak nasi goreng demi membuktikan yang dia mampu memasak. Kebetulan Zeila ada nasi putih yang tak habis dimakan. Nasi Zeila yang separuh periuk tak habis aku ambil, beri pada dia untuk dia masak nasi goreng tersebut, tambah pula dengan sedikit nasi Che Jo masak yang masih tak habis, dan beberapa bahan lain.

Okeh, aku dah malas nak tulis panjang-panjang. Inilah gambar nasi goreng tersebut. Saja aku tangkap sebab dah janji nak tulis entri puji nasi goreng dia menjadi. Nasib baik nasi goreng dia menjadi..... Huhuhu........

Tengok, dia siap hias lagi tu dengan timun.......


Komen Che Jo dan Ijon: SEDAP!!!

Komen aku: Bolehlah tahan....... <---- saja tak nak mengaku sedap. Hahahaha......

Maka, lepas ni, sesiapa yang ada nasi putih kosong, bolehlah beri pada dia, sebab dia masih buka perkhidmatan untuk memasak nasi goreng. Oh, sesiapa yang nak buka kedai makanan pun, bolehlah jemput budak ni jadi tukang masak.

Hahahaha, ampun ye Quzie, saja je tulis begini. Nasi goreng kau memang sedap pun. Huhuhu.......



p/s: apa barang buat entri pasal nasi goreng kan??? tapi aku dah janji........ lagipun aku tak ada idea nak tulis apa kan...... tangan gatal nak update....... huhuhu........

Wednesday, August 25, 2010

4 Comments:

Quzie Fathihah said...

label : promosi kawan??

hahahha...thanx promote =p

cj'alhafiz said...

azahiri pemalas nak masak nasi...
aku keciwa ngan ko.....mkn nasi goreng ja berbuka. haks...

btw: quzie nasi tu sedap. thanks..

Ibnu Mutalib said...

sedap...

DarkArtz said...

quzi: hah, aku dah promote ni, belanja la aku kfc.........
huahahahahhaa..........

che jo: salah aku ke???
huhuhuu.........
sib baik aku sempat suh kuzi masak nasi goreng........
hehehhee.........

izmer: sedapppppp.......
nak rasa suh dia masak.......