Untuk Pengetahuan Kamu Semua

Bismillah........

Ada orang suruh aku buat entri baru. Katanya aku berhutang padanya. Tapi aku jahat dan kejam, maka aku malas nak buat entri baru. Namun, oleh kerana aku seorang yang mudah simpati dan caring, aku buat juga entri baru pada pagi ini. Mungkin ringkas sahaja.

Dah tiga minggu rasanya sejak dari habisnya peperiksaan akhir semester. Sekejap saja masa berlalu. Rupa-rupanya dah nak sebulan dah bercuti. Forensik la, yang lain mungkin baru 2 minggu. Kenapa?? Sebab forensik habis peperiksaan awal. Okey, saja aku nyatakan di situ supaya kamu jeles, walaupun dah lama berlalu. Jahat dan kejam kan aku??

Tahu-tahu, minggu depan dah nak keluar keputusan peperiksaan. Iye, minggu depan.

Hah??

Aku tipu???

Takkkk, mana ada aku tipu.

Aku pun terkejut juga waktu mula-mula tahu hari tu. Kalau kamu tak percaya, klik SINI untuk mengetahui lebih lanjut.

p/s: terima kasih pada seorang blogger tu kerana berkongsi informasi ini. Huhuhu…….

Wednesday, May 12, 2010

9 Comments:

INFINITY said...

Bongok!

DarkArtz said...

ngahahahahahaaaa..........

chanz said...

wey tak baek...seb bek laptop ak takdak suara...wakakak

AnNe said...

my laptop x kuar pape pn..??
haha..~
fortunately...
ni mesti ada hantu pape yg kaco ni...
hehe...~

DarkArtz said...

hakim, kalau ada suara lagi best woooo.......
hak3.......
aku suka, aku suka.......

anne, aisehhhhh.......
cemana browser awak leh tak kuar ni???
misi tak berjaya pada awak nampaknya......
huhuhuhu......

masyam yg comel (◕‿◕✿) said...

hahaha~ kesian gle kt bibi.. terkezut sgt smpai nges2.. keh3.. tp nmpak nye misi ko ni pn xbrjaya pada aku.. har3 *bangga2*

DarkArtz said...

aishah, betul ke dia nanges???

........

haduh, rasa bersalah lak aku kat dia.......
nanti la aku minta maaf kat dia.......
kuat ke dia nangis???

tkah said...

sengal ar ko pkcik....

DarkArtz said...

oyeah.......
sorang lagi mangsa dah kena....
muahahahahahaa..........