Akhirnya Habis......

Bismillah.......

Akhirnya tamat juga tahun keempat. Sebenarnya hari tu lagi dah habis, tapi hari ni habis berjumpa dengan kawan-kawan yang lain.

Masa malam BBQ hari tu, aku tak rasa apa sangat. Tak ada sedih mana pun. Tambah lagi duduk dekat dengan Hafiz malam tu, memang takkan menangis lah. Tapi bila malam ni, jumpa balik kawan-kawan yang dah lama tak jumpa dari kursus lain (rata-rata duduk di Desasiswa Murni), baru rasa sayu sikit. Rasanya dah lama tak duduk sembang-sembang, bergelak ketawa.

Kenny nak balik hari Selasa. Alvieno pun. Syazwan balik pagi ni. Lukman nak sambung master, tapi agak sadis. Hafiz dah dapat idea baru. Hanif nak jadi RA. Din pun, dengarnyalah. Hakim malu-malu. Terk cuba korek rahsia. Che Jo dah tersenyum lebar (mungkin). Azmir tetap istimewa. Dan kawan-kawan yang lain..... (tak dapat nak cerita semua)

Sedikit hasil tangan untuk dijadikan backdrop. Mungkin kali yang terakhir di USMKK. Mungkin. Siapa tahu kalau ada tempahan budak-budak junior USMKK akan datang. Hehehehe. Tapi takkan ada dah kot. Mungkin lepas ni aku tak akan sentuh Adobe Photoshop dah kot. Mungkin Studio Seni Ku ni tak ada hasil tangan dah. Mungkin. Siapa tahu kan.......

Kawan-kawan, sahabat-sahabat semua,

Terima kasih kerana sudi berkawan dengan aku. Aku bukanlah budak yang baik. Bukan juga budak yang pandai mengambil hati dan membodek. Maafkan aku jika ada silap dan salah. Yup, aku insan yang banyak buat silap dan salah. Mungkin lebih banyak dari kamu semua.

Semoga kita tak lupa kawan dan sahabat masing-masing. Semoga selepas ini, setiap dari kita akan berjaya. Setiap dari kita mendapat kesudahan yang baik. Dan semoga kita semua akan menjadi yang terbaik selepas ini.

InsyaAllah........

p/s: aku perlu berubah........

Saturday, May 7, 2011

Satu Lagi....... Terakhir........

Bismillah........


Che Jo, muahahahahahahahahhaahhahaahahahhaaaaa...............

Ternyata aku lagi hebat dari Che Jo....

Dan akhirnya slide aku masih belum siap dok melayan permainan ni.......





p/s: Terima kasih pada cik Mimie Aurora sebab atas tribute anda...... walaupun aku cuma murid biasa.......

Monday, May 2, 2011