Ada Sedikit Pemberitahuan......


Bismillah.......

Seperti yang korang semua lihat dalam iklan wallpaper di atas, Rakan Masjid USMKK dah ada blog dah. Jadi korang semua dijemput untuk melawat blog ini serta menjemput rakan-rakan yang lain melawat blog ini.

Blog ini akan diupdate dari semasa ke semasa dengan perkembangannya dan juga pengisian-pengisian yang lain. Malah jika ada beberapa berita baru mengenai suatu aktiviti juga akan dan boleh dipromosikan di sini. Beberapa orang penulis juga telah diberi kepercayaan untuk mengupdate blog ini dengan penulisan mereka.

Walaupun blog ini masih baru lagi dibuat, masih muda lagi berbanding dengan blog korang, tapi tak salahkan kalau korang menyokongnya? Dan juga melawatnya.

Oh ya, korang tahu tak Rakan Masjid ni apa? Rakan Masjid ni mula ditubuhkan dan diumumkan semasa Majlis Penutupan MPI yang lepas.

Satu benda yang diberitahu kepada aku, Rakan Masjid ni bukannya untuk mereka yang kaki masjid sahaja, tetapi ia adalah platform kepada semua pelajar Islam malah bukan Islam pun boleh terlibat sama untuk menjalankan sesuatu aktiviti. Jadi, jangan kita sempitkan pemikiran dengan kata Rakan Masjid hanya untuk mereka yang selalu ke masjid sahaja (yang telah banyak kali aku dengar).

Akan datang juga akan diadakan banyak aktiviti di bawah Rakan Masjid. Mungkin antaranya nanti menarik minat korang. Ingat tak dalam borang hari tu dia beri tahu aktiviti yang nak dijalankan mengikut minat pelajar? 

Heh, post kali ini sekadar promosi kepada korang mengenai Rakan Masjid USMKK. Tak mengapalah kalau korang tak berminat tapi jenguk-jenguklah blognya.

Lupa aku nak beritahu alamatnya.

http://rakanmasjidusmkk.blogspot.com

Saturday, February 28, 2009

0 Comments: