Minggu Penghayatan Islam ke 11




Bismillah.......

Akhirnya, sekali lagi Minggu Penghayatan Islam USMKK datang menemui kita. Tahun ini ada kali ke sebelas MPI diadakan di USMKK dan tahun ini, MPI diterajui oleh saudara Faisal, Medik tahun 2, bersama-sama barisan HICOM serta Exco dan ketua projek yang lain.

Banyak aktiviti yang telah dirangka untuk MPI pada kali ini, ada penambahan aktiviti dan ada juga pengurangan aktiviti dahulu. Namun, aku rasa MPI kali ini bakal menggegarkan USMKK seperti tahun lepas juga.

MPI tahun ni dimulakan pada 27 Disember 2008 dengan aktiviti Kursus Kahwin Fasa I. Tapi aku rasa tak ramai yang tahu waktu tu dah bermula MPI. Namun, hari ni bahang MPI mula terasa apabila bermulanya pameran pada waktu siang dan Majlis Perasmian MPI pada malam hari.

Di sini, aku tak mahulah cerita banyak mengenai MPI. Tapi kalau korang nak tahu, apa salahnya datang menyertai aktiviti-aktiviti yang dijalankan nanti. Dan boleh korang nilai sendiri.

Di sini, ada aku sertakan sekali jadual MPI kali ini. Aku edit guna Microsoft Word 2007. Microsoft Word 2007 memang mudah untuk mengcantikkan kerja sebab template dia dah sedia ada. 


p/s: aku tak tahu kenapa tapi aku suka dengan logo MPI yang ni. Logo ni mula digunakan sejak sidang 07/08 dan digunakan hingga MPI yang kini. Mungkin sebab susunan huruf mim, fa dan alif tu yang menjadikan ia menarik.

Tuesday, December 30, 2008

0 Comments: